Karta postaci do Savage Worlds, wersja dziecięca



Jakiś czas temu stworzyłam kartę postaci do Savage Worlds, w wersji uproszczonej dla dzieci.
SW było moją ulubioną mechanika, mam do niej ogromny sentyment. Do tego, dzieciaki kochają turlanie "dziwnymi kostkami". Bazując na propozycjach, umieszczanych przez fanów w Internecie, powstał taki oto twór.



Nie ma w nim umiejętności takich, jakie znamy z oryginalnego SW, zostały atrybuty, powiązane z daną kością. Zachowałam przewagi i zawady, ale zakładając, że domyślną opcją jest wymyślenie ich i nazwanie przez graczy. Umiejętności czy też moce gracze również mogą, przy współpracy MG, wymyślić. Poza tym oczywiście miejsce na sprzęt, bronie, rany, a na dole miejsce na zaznaczenie sobie PDczków.

 
Bierzcie i korzystajcie! Kartę udostępniam na licencji CC 0 (https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/legalcode.pl)

Kartę robiłam w Canvie i jest to narzędzie, które serdecznie polecam, wersja bezpłatna jest wygodna w użyciu i oferuje całkiem dużo możliwości. Ilustracje kostek pobrane ze strony game-icons.net, udostępnione na licencji Creative Commons (CC BY 3.0)

Kartę w wersji pdf pobierzecie tutaj:












Komentarze