Ciężki wybór

 



Mam na ten rok dwa cele:
- rozkręcić klub erpegowy w szkole
- przetestować dostępne możliwości grania w erpegi w klasie, na lekcji.

Pierwsze kroki do pierwszego celu podejmę już w tym tygodniu, prowadząc zajęcia pokazowe dla chętnych uczennic i uczniów z mojej szkoły. Chcę poprowadzić dwie grupy: młodszą (złożoną z dzieci z klas 1 i 2) oraz starszą (klasy 3 - 5). Z młodszymi będę grać najpewniej w Mistrza Baśni. Ze starszymi chciałabym spróbować na początek D&D. Mam masę fajnych przygód, z których ze dwie nawet kiedyś przetłumaczyłam. Jedna opowiada o smoczym skarbcu, druga o latającej bibliotece.
Z dzieciakami z poprzedniej szkoły grałam kiedyś w Dragonautów od edugracja.pl. Też by im się mogła spodobać. Ciężki wybór.

A posta zdobi angielska okładka Mistrza Baśni, bo przecież @Mistrz Baśni - Szkoła Wyobraźni idzie w świat, a ja chcę, żeby tam dotarł :)
Followować można tutaj: https://gamefound.com/en/projects/school-of-imagination/masteroffables

Komentarze